2018年6月30日 星期六

【泰國曼谷】人氣甜品芒果糯米飯刨冰 After You



不嬲都對網上嘅#必食 充滿懷疑,間間餐廳都話必食,唔通間間都必食咩!而講到#曼谷必食 ,就一定唔少得呢間,就算唔刻意做功課,都會時不時係社交網站被放毒嘅「芒果糯米飯冰」!

開頭我都唔信架,但係同伴點名話想食,咁我就諗住「好啦,經過就食」...點知去到曼谷,哇,呢間野真係出名到開到周街都係!於是到最後一日,終於試咗呢個曼谷名物!

黎到Central World分店,唔洗問梗係要等位,攞咗籌,去隔離supermarket兜個小圈就輪到我地,可能d人食冰都快。係影相耐

芒果糯米飯冰造型可愛


部分冰有兩個size選擇,但呢個芒果糯米飯冰就似乎無(如果唔係我仲想食奶茶味)。要先係counter點單,counter旁邊亦有自助冰茶提供。



細碎芒果冰,上面係椰汁cream同增加口感嘅脆綠豆,都係芒果糯米飯標配。


旁邊仲有額外cream同芒果醬,但就唔建議即刻淋上去(除非追求拍攝效果)因為兜冰已經好滿,咁淋盞益咗個木盤。









中間有芒果肉同粒粒糯米飯

試下個冰,不太甜。芒果味中等,不算超級香甜。

但挖到中間,有芒果粒同粒粒糯米飯補救!都算驚喜!

平時泰國芒果糯米飯會有鹹味,而且比香港食嘅鹹,雖然話中和甜味,但我有啲接受唔到。
呢個冰都有少少鹹味,但尚可以接受。

而且一般芒果糯米飯配個椰汁,質感好似膠水,而且太甜膩,甚至蓋過咗椰子味呢個重點。
而呢個冰上面嘅cream就唔會,口感比一般椰漿輕盈之餘,又有啲厚度咁流落黎,營造出佢可愛嘅賣相。

所以總嘅黎講,其實,其實泰國嘅芒果糯米飯真係唔多啱我口味...而呢個冰,就「泰國」得黎,又好容易令人接受~

所以作為「泰國必試」,係可以一戰!
但至唔至於為咗佢好想去泰國呢,我又覺得其實香港好多「椰汁芒果」系列,都做得非常出色,味道上唔輸呢個冰。



榴槤千層蛋糕











同場加映:榴槤千層蛋糕
上面有一整塊榴槤肉,好吸引!而且見佢細細塊不妨一試。
平時好怕假榴槤味,但有呢塊「真榴槤」加持,就食得放心。千層蛋糕香軟,啖啖榴槤香好快無曬。








在Siam商區(Siam Paragon, Central World, MBK Center等)、Terminal 21、Ratchada火車夜市附近等多個地方都有分店,幾乎是行曼谷必經,想食就食,唔特別想食見多幾次都想食!搵下邊間就腳啦:
After You官方網站&分店地址

沒有留言:

張貼留言